MENEDŻER HOTELU
studia podyplomowe w Krakowie
Zaufali nam uczestnicy poprzednich edycji studiów, którzy docenili nas za:
innowacyjny, praktyczny program
dyplom najlepszej uczelni turystycznej w Polsce
mentoring ekspertów-praktyków
małe grupy i warsztatową formułę zajęć
zajęcia w samym centrum Krakowa
PATRONAT HONOROWY:
PATRONAT BRANŻOWY:
Chcesz zdobyć nowe kompetencje i zwiększyć swoją konkurencyjność na rynku pracy? A może zależy Ci na usprawnieniu działalności Twojego hotelu? Dzięki elitarnym studiom podyplomowym MENEDŻER HOTELU dowiesz się jakim doświadczeniem i osiągnięciami powinieneś się legitymować, by móc nie tylko nazwać się dobrym menedżerem obiektu hotelowego, ale aby być nim w rzeczywistości.

Studia, rekomendowane przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego, to dwa semestry pełne konkretnej wiedzy, przekazywanej przez praktyków, specjalizujących się w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w turystyce, automatyzacji marketingu, najnowszych regulacji prawnych, revenue management oraz human resources.
Studia są skierowane do:
- kadr zatrudnionych w branży, zainteresowanych poszerzeniem kwalifikacji i aktualizacją wiedzy oraz dalszym rozwojem kompetencji zawodowych,
- osób zainteresowanych uzyskaniem nowych kwalifikacji niezbędnych do podjęcia obowiązków zawodowych w branży,
- osób planujących prowadzenie własnej działalności gospodarczej.

- Uzyskane w toku studiów kwalifikacje to:
- wiedza z zakresu nowoczesnych metod i technik zarządzania hotelem
- profesjonalne wykonywanie funkcji menedżera w hotelu
- umiejętności samodzielnego prowadzenia nowoczesnej placówki hotelowej w szerokim zakresie usług
- podniesienie kompetencji zarządzających
- umiejętność analizy rynku hotelarskiego
- organizacja sprzedaży
- umiejętność profesjonalnej obsługi klienta
- podstawy inwestowania w hotelarstwo
- wiedza z zakresu prawa w hotelarstwie
Jednostka prowadząca studia: Wydział Turystyki i Rekreacji.
Program studiów (198 godzin, 2 semestry):
Zarządzanie procesem inwestycyjnym w branży hotelarskiej
Systemy hotelowe i modele zarządzania
Uwarunkowania prawne w hotelarstwie
Zarządzanie budynkiem
Zasoby ludzkie
Organizacja pionów operacyjnych (Rooms Division – Front Office + Housekeeping)
Zarządzanie gastronomią hotelową
Komunikacja marketingowa
Sprzedaż i dystrybucja
Organizacja wydarzeń przemysłu spotkań
Zarządzanie ceną (Revenue Management)
Organizacja i zarządzanie strefą spa&wellness
Rachunkowość zarządcza
Informatyzacja i robotyzacja